De controle over de markpositie is uiteraard laag. bikini wit kopen. RationalisatieNa het ontwikkelen van een merkenportfolio komt het eropaan deze in balans te houden en onderling op elkaar af te stemmen - bikini dames decathlon - Losse bikinitopjes - bikini sexy. Als in een portefeuille heel veel gerenommeerde merken zitten dan is de expertise ook gericht op het onderhouden daarvan en kost het relatief veel moeite prijsvechters te onderhouden
Een nadeel van te veel rationalisatie is dat leemtes in de markt nu gemakkelijk ingenomen kunnen worden door kleine, flexibele bedrijven. stronger bikini. ella leyers bikini bikinisonline.eu. Succesvolle merken gaan niet alleen de grenzen over om daar de markt te verkennen, tegenwoordig gebeurt het ook uit concurrentieoverwegingen. bikini grote maten. bikini sexy. Men bestrijdt een concurrerend merk expres op de thuismarkt en hoopt daarmee zijn positie in andere landen te verbeteren
Men probeert het de concurrent op de eigen thuismarkt met fighter brands zo moeilijk mogelijk te maken, zodat zijn handen daar gebonden worden (Accessoires bikinisonline.eu). Dit heet het ‘taking the foreign groud’ principe (zwarte bikini). Maar naast strategische doelen blijven financiële doelen bij het betreden van de buitenlandse markt natuurlijk ook van betekenis. Beugel Bikini Tops bikinisonline.eu. Een belangrijke kwestie is verder of in een internationale merkenstrategie gestreefd moet worden naar standaardisatie of juist naar adaptatie
Bij de eerste wordt veel rekening gehouden met de lokale omstandigheden, waarbij vragen als welke afwijkingen kunnen we accepteren, voorop staan, bij een convergerend proces van standaardisatie wordt bewust naar een mondiaal product toegewerkt - bikini string kopen - Shorts - protest bikini bikinisonline.eu. Divergerende standaardisatie is goedkoper en vaak ook succesvoller (Groene Bikini koopjes bikinisonline.eu). Hoever standaardisatie moet gaan is afhankelijk van een aantal factoren
Het merkimago is in het ene veel sterker dan in het andere, et cetera - bikini rood. Dat kan vaak leiden tot parallelimport. Strandbroeken. Aard van het product. Industriële producten zijn makkelijker te standaardiseren dan consumptiegoederen - prima donna bikini. Dat geldt al helemaal voor diensten (Hoeden en Petten koopjes). Omgevingsfactoren spelen verder ook een rol. Hoe is het klimaat en hoe zit het met de voorraadbronnen? Ook politieke en sociaal-economische verschillen kunnen een rol spelen
Navigation
Latest Posts
Bikini Zwart Bikinisonline.eu
One-shoulder Bikini Tops
Bikini Hoge Taille